top of page

Všeobecné obchodní podmínky

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky („Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti při realizaci pronájmů nahrávacího studia Amaro records („Nahrávací studio“) a ateliéru („Ateliér“) (společně „Studio“) a při poskytování dalších služeb (společně „Služby“) mezi Michalem Kopřivou, IČO: 09446311, se sídlem č.p. 410, 68351 Holubice, jako poskytovatelem Služeb („Provozovatel“) a zákazníkem, jako příjemcem služeb.

 

Zákazník je (I) fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání („Spotřebitel“), nebo (II) osoba odlišná od Spotřebitele („Podnikatel“). Podnikatel a Spotřebitel dále jako „Zákazník“.

 

Obchodní podmínky jsou zveřejněny v prostorách Studia a na webu www.amarorecords.cz („Web“).

 

Studio se nachází na adrese Milady Horákové 22, 602 00 Brno.

 

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Kontaktní údaje Provozovatele:

 

UZAVŘENÍ SMLOUVY

Objednávka Zákazníka může být učiněna různými komunikačními prostředky a je návrhem smlouvy o poskytování služeb („Objednávka“). Smlouva o poskytování služeb („Smlouva“) je uzavřena okamžikem doručení závazného potvrzení Provozovatele na e-mail Zákazníka o uzavření Smlouvy.

Potvrzení o přijetí Objednávky zašle Provozovatel Zákazníkovi elektronickou poštou na adresu, kterou Zákazník uvedl při vytváření Objednávky.

Zákazník bere na vědomí, že Prodávající není povinen akceptovat mj. Objednávku, která neobsahuje veškeré povinné údaje.

Zákazník bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu (včetně Obchodních podmínek).

 

DRUHY SLUŽEB

Provozovatel poskytuje Zákazníkům tyto služby:

  • Pronájem Nahrávacího studia

  • Pronájem Ateliéru

  • Pronájem prostoru za účelem nahrání podcastu/broadcastu („Podcast“)

 

PRONÁJEM NAHRÁVACÍHO STUDIA

Možný rozsah poskytovaných služeb je uveden na Webu Provozovatele a závazně je potvrzen uzavřením Smlouvy.

 

Součástí poskytované služby mohou být dle dohody stran služby zvukaře a použití zvukové techniky ve Studiu.

 

PRONÁJEM ATELIÉRU A PODCAST

Zákazník je povinen uhradit první část ceny za Služby odpovídající 50 % ceny za Ateliér a/nebo Podcast předem za podmínek uvedených ve Smlouvě. Jestliže Zákazník neuhradí 1. část ceny za tuto službu včas, jedná se o podstatné porušení Smlouvy a Provozovatel má právo mimo jiné od Smlouvy odstoupit.

 

Součástí poskytované služby mohou být dle dohody stran služby zvukaře a/nebo videokamera.

 

Cena Služby zahrnuje také světelnou techniku (bez obsluhy).

 

Storno podmínky: Zákazník je dále oprávněn od Smlouvy odstoupit se zaplacením odstupného, přičemž výše odstupného činí:

  • při odstoupení od Smlouvy více než 48 do okamžiku počátku sjednané doby poskytování Služby činí odstupné částku ve výši 50 % z celkové ceny Služby,

  • při odstoupení od Smlouvy méně než 48 do okamžiku počátku sjednané doby poskytování Služby činí odstupné částku ve výši 100 % z celkové ceny Služby.

 

SPOLEČNÁ USTANOVENÍ PRO POSKYTOVANÉ SLUŽBY

Cena za Služby a rozsah poskytovaných Služeb je uveden na Webu Provozovatele, přičemž v případě rozporu mezi Smlouvou a Webem se uplatní Smlouva. Není-li uvedeno jinak, je cena za Služby splatná do 5 dnů ode dne poskytnutí Služby.

 

Pronájem Studia je vždy sjednán na dobu určitou, a to dobu přesně ujednanou ve Smlouvě. Doba nájmu zahrnuje i veškerou přípravu na počátku pronájmu a stejně tak i nezbytné úkony na konci pronájmu.

 

Doba pronájmu je vždy ujednána jako pevná a závazná a na dobu jejího trvání nemá žádný vliv pozdní zahájení užívání Studia Zákazníkem; stejně tak předčasné opuštění Studia Zákazníkem nemá vliv na trvání pronájmu a Zákazník je povinen uhradit cenu za celou sjednanou dobu poskytování Služby.

 

Zákazníkovi bude standardně umožněn vstup do Studia až počátkem objednané doby poskytování Služby, a to z kapacitních důvodů, aby byl zachován uživatelský komfort všech zákazníků.

 

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

PRAVIDLA STUDIA

Zákazník je povinen užívat Studio výhradně ke sjednanému účelu a v dohodnutém rozsahu. Zákazník je povinen seznámit s pravidly všechny osoby, kterým umožní do Studia přístup, tj. všechny účastníky jeho nahrávání/focení/natáčení.

 

Provozovatel nenese odpovědnost za újmu na zdraví či majetku Zákazníka způsobenou jiným klientem nebo jinými osobami nacházejícími se v prostoru Studia. Provozovatel neposkytuje úschovní služby a neodpovídá za ztrátu osobních věcí odložených v prostorách Studia.

 

Zákazník je povinen při užívání zařízení a služeb Studia dbát zásad dodržování osobní bezpečnosti, a to jak své, tak i ostatních klientů a respektovat pokyny pracovníků Studia. Zákazník je povinen užívat zařízení a prostory Studia pouze k účelům, ke kterým jsou určeny a dodržovat v těchto prostorách všechny zásady bezpečnosti, hygieny a požární ochrany.

 

Ve všech prostorách Studia je zakázáno kouřit, manipulovat s ohněm, konzumovat alkohol, vnášet nebo vodit zvířata, vstupovat do studia s jídlem a nápoji v neuzavíratelných nádobách či se chovat v rozporu s dobrými mravy.

 

V celém Studiu je zakázáno focení/natáčení pornografického charakteru.

 

Bez předchozího souhlasu Provozovatele není možné v celém Studiu používat jakékoliv speciální efekty (kouř, tekutiny, mýdlové bubliny, konfety, květinové nebo objemné dekorace apod.).

 

Zákazník není oprávněn ve Studiu provádět jakékoliv změny či úpravy (včetně nalepovaní či jiné připevňování jakýchkoliv předmětů na stěny, nábytek či jiné konstrukce Studia) ani nesmí provádět jakékoliv činnosti, které by mohly způsobit škodu.

 

Zákazník není oprávněn přenechat předmět nájmu, nebo jeho část, do užívání jakýmkoliv třetím osobám.

 

Zákazník je povinen kdykoliv umožnit Provozovateli přístup do Studia za účelem kontroly řádného užívání Zákazníkem.

 

Zákazník odpovídá Provozovateli za škodu, kterou způsobí na předmětu nájmu činností svou, svých zaměstnanců či osob, kterým umožnil do předmětu nájmu přístup. Zákazník se zavazuje způsobenou škodu Provozovateli neprodleně nahradit.

 

Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit Provozovateli vznik jakékoliv škodní události ve Studiu. Zákazník odpovídá Provozovateli za škodu, která by vznikla z nesplnění této povinnosti.

 

Při pronájmu za účelem pořízení videozáznamu (natáčení), Provozovatel nezaručuje čistotu zvukové stopy. Nábytek a interiérové vybavení jednotlivých studií se může lišit od vyobrazení v propagačních materiálech a mediích (Web, Facebook, Instagram).

Zákazník je povinen po skončení poskytování Služby vrátit Provozovateli Studio ve stavu v jakém jej převzal na počátku poskytování Služby.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zákazník, který je spotřebitelem, bere na vědomí, že Provozovatel poskytuje Služby jako aktivitu využití volného času, přičemž Provozovatel poskytuje svoje plnění v přesně určeném termínu, a z tohoto důvodu Zákazník, který je spotřebitelem, nemá právo odstoupit od smlouvy podle ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.

 

Provozovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit také pokud zjistí, že druhá strana porušila Smlouvu podstatným způsobem. Pro účely uzavřené Smlouvy se za podstatné porušení této Smlouvy považuje zejména prodlení zákazníka s úhradou ceny Služby a porušení pravidel poskytování Služby uvedených v čl. 8 Obchodních podmínek, Zákazník bude hrubým způsobem porušovat jiná ujednání Smlouvy, Obchodních podmínek či jiné povinnosti, stanovené obecně závaznými právními předpisy, zejména pokud způsobí ve Studiu škodu nebo bude tato v důsledku jednání Zákazníka hrozit. Provozovateli náleží v takovém případě také storno poplatek odpovídající ceně Služby sjednané v Smlouvě a Zákazník je povinen jej uhradit do 5 dnů ode dne odeslání faktury na Zákazníkův email.

 

REKLAMACE SLUŽEB

Provozovatel odpovídá za to, že služby nemají vady, tedy že budou mít vlastnosti, které si se zákazníkem ujednal, a chybí-li takové ujednání, tak takové vlastnosti, které popsal nebo které mohl zákazník očekávat s ohledem na povahu služby. Subjektivní nespokojenost s poskytnutými službami se nepovažuje za vadu.

 

Zákazník má právo na odstranění vady. Podle své volby může požadovat:

  • poskytnutí služby bez vady nebo dodání chybějící části služby, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné ve vztahu k poskytnutému plnění;

  • přiměřenou slevu z ceny.

 

Není-li možné vadu odstranit, má zákazník právo od smlouvy odstoupit, anebo požadovat přiměřenou slevu z ceny.

 

POSTUP REKLAMACE

Zákazník může uplatnit reklamaci např. e-mailem zaslaným na info@amarorecords.cz nebo dopisem zaslaným do sídla Provozovatele. Součástí reklamace by mělo být prokázaní uzavření Smlouvy, popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.

 

Při uplatnění reklamace vydá Provozovatel zákazníkovi, který je spotřebitelem, elektronické potvrzení, ve kterém uvede datum uplatnění reklamace, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje a kontaktní údaje zákazníka.

 

Reklamace uplatněná spotřebitelem bude vyřízena (včetně odstranění vady) nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Provozovatel se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Pokud Provozovatel 30denní lhůtu nedodrží, má zákazník, který je spotřebitelem, právo od smlouvy odstoupit.

 

Zákazník, který je spotřebitelem, má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musí požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak mu nemusí být přiznány.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů zákazníka se použijí tyto Zásady ochrany osobních údajů.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Provozovatel je oprávněn tyto Obchodní podmínky kdykoli jednostranně měnit nebo doplňovat. Změněné nebo doplněné Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění v prostorách Studia a/nebo na Webu.

 

Spotřebitel, jehož právo bylo dotčeno nekalou obchodní praktikou dle ustanovení § 4 a násl. Zákona o ochraně spotřebitele („Nekalé obchodní praktiky“), může vedle nároků plynoucích z OZ a těchto Obchodních podmínek:

  • odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 90 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, nebo

  • požadovat přiměřené snížení kupní ceny v rozsahu odpovídajícím povaze a závažnosti Nekalé obchodní praktiky.

Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, prokáže-li Provozovatel, že je to s ohledem na předmět kupní smlouvy, povahu a závažnost Nekalé obchodní praktiky nepřiměřené.

 

Pokud právní vztah mezi zákazníkem a Provozovatelem obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

 

V případě sporu mezi spotřebitelem a Provozovatelem může spotřebitel využít možnosti mimosoudního řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce (https://coi.gov.cz). Pravidla postupu řešení spotřebitelského sporu jsou uvedena na stránkách České obchodní inspekce. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu je rovněž možné vést u Evropské komise na webových stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr.

 

Živnostenskou kontrolu Provozovatele provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním Zákona o ochraně spotřebitele. Zákazník je oprávněn podat k výše uvedeným orgánům, případně k jiným příslušným orgánům státní správy, stížnost.

 

Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 29.09.2025.

bottom of page